Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mr.Protek
Administrator
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ipswich Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:16, 09 Sie 2009 Temat postu: Zmiany w wersji 0.02 |
|
|
W przyszłej wersji 0.02 nastąpią takie oto zmiany:
1. Szansa na blok w przypadku większej odporności w danej turze zwiększy się z 40% na 50%. (Przebicie odporności dalej będzie liczone tak samo).
2. Gdy wylosowana odporność jest 2x większa niż obrażenia wówczas blok następuję w 100%.
3. Czar Regeneracja/Trupi jad został poprawiony bo w wersji 0.01 nie liczył poprawnie niektórych wartości.
4. W grze pojawią się nowe zadania nad którymi obecnie pracuję.
5. W grze pojawi się parę nowych potworów.
6. Przy tworzeniu nowej postaci przed rozpoczęciem gry pojawiać się będzie wstępny ekran Intro.
Jeżeli ktoś ma jakieś pomysły odnośnie systemu gry można je tu pisać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
neo256
Poziom 20
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:51, 10 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Hehe. Historyjka by się nadała ale to jednak trochę za dużo roboty...
PS: A to Intro to jakaś historyjka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mr.Protek
Administrator
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ipswich Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:06, 11 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Dokładnie tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
neo256
Poziom 20
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:23, 12 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
E... to nieźle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mr.Protek
Administrator
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ipswich Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:35, 16 Paź 2009 Temat postu: Re: Zmiany w wersji 0.02 |
|
|
Mr.Protek napisał: | 2. Gdy wylosowana odporność jest 2x większa niż obrażenia wówczas blok następuję w 100%. |
Ten punkt nie został jednak spełniony gdyż po paru testach uznałem że psuło to trochę system gry.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mr.Protek dnia Pią 22:35, 16 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|